ידידותי ללהט"ב

הטיפולים ניתנים גם בוידאו

היום שאחרי – מה לצפות מההתמודדות עם פתיחת היחסים?

זמן קריאה: 4 דקות

פעם, בארץ רחוקה, למלך ולמלכה היה משעמם. המלכה רצתה שהמלך יחזר אחריה. המלך חשב שאחרי כל כך הרבה שנים, לחזר זה מגוחך. המלכה פרסמה פוסט, בו שאלה את חברותיה בארמונות השונים, איך לגרום למלך לחזר אחריה.

המלך, בתגובה, העלה פוסט לחבריו המלכים, עם סלפי שרואים אותו כותב על קלף, אבל לא ניתן לראות מה כתוב שם. הכותרת שהוא נתן הייתה: חברי המלכים, איך אתם מצליחים לרגש את המלכות שלכם?

האירוניה היא, שבתי המלוכה, הם בעצם מכונת רכילות אחת גדולה. כמובן שהפוסטים הועברו תוך דקות למלכה ולמלך. בערב, כשהם נפגשו לדרינק היומי, שניהם היו עסוקים בהודעות שקפצו מכל הממלכות. המלך התפרץ מצחוק מאחת התגובות והמלכה מיד אמרה: "כן, הרגע ראיתי מה ענו לך.".

המלך לא הפסיק לצחוק והמלכה אמרה לו: "שמע, זה רעיון טוב, אני רוצה ללכת על זה." המלך אמר" קדימה אהובת ליבי, כל מה שישמח אותך, ישמח אותי. אני בעד. מתי מתחילים?" המלכה השיבה: "עכשיו, ברור לא?"

היום שאחרי, איך הוא נראה?

המלכה התעוררה עם כאב ראש. תמיד היא רגילה לקום עם אנרגיות טובות, ללגום מהקפה הטרי שמוגש לה ולצאת לריצת הבוקר המפורסמת שלה בגני הארמון. אבל הבוקר, כאב הראש לא הפסיק. המלכה חשה מועקה ופחד החל להזרים גלי חום לבטן שלה, כמו שתמיד קורה לה שהיא מפחדת.

המלך, התעורר באיחור של שעתיים. לא שיש לו מה לעשות בבקרים, אבל הוא תמיד קם ב-06:00 וקופץ לבריכה שבארמון, שוחה שלושה קילומטר, לא משנה מה מזג האוויר. הבוקר, הוא היה עייף, למרות שהוא נרדם עם חיוך על השפתיים, לאחר השיחה עם המלכה.

בערב, המלכה הזמינה מונית ל-19:30 וחזרה ב-23:45. המלך, צפה בדרבי עם נסיך מהעיר הסמוכה והקפיד לא לשאול את המלכה דבר. כשהמשרת פינה את כל הפיצוחים והבירות, נכנסה המלכה והתיישבה לידו. "מי ניצח?" שאלה. המלך ענה בביטול" "היה משחק ממש גרוע."

המלך לא הצליח להירדם. הוא שאל את המלכה, אם הוא יכול לחבק אותה. המלכה הניחה את ידה על הראש שלו ועיסתה לו את הרקות. "עצום את העיניים, תראה איך אני מרדימה אותך." המלכה המשיכה בעיסוי, אבל הייתה חסרת שקט ולא הצליחה להירדם.

בבוקר, המלך קם בזמן, עייף מחוסר שינה. הוא שחה חצי 500 מטר ויצא מהמים מותש. הרעב הציק לו וגם מצב הרוח היה ירוד. המלך הצטרף למלכה ששתתה את כוס הקפה, כהרגלה. המלך שם לב שהיא עייפה, עם מצב רוח עצוב. "מה שלומך אהובתי?" שאל המלך. "מה נראה לך?" ענתה המלכה.

פשוט, זה לפעמים מסובך

המלך חשב שהוא יהיה אלוף הטינדר, השקיע בסלפי כשהוא יוצא מהבריכה לאחר אימון הבוקר. המלך שם לב, שהוא בכלל לא לבד… חלק מעובדות הארמון וגם נסיכות ומלכות מהחבר'ה שלו, הופיעו באפליקציה. מרוב מבוכה, הוא לא החליק ימינה וגם לא נתן לייק לאף אחת.

מרוב מבוכה, הסתבר למלך שהדלת פתוחה, אבל בפועל הוא לא מעז לממש את ההחלטה. המלך הרגיש חלש, נבוך, אשם ומוצף בבושה. לאחר ארוחת הצהריים, המלך החליט שהוא ייצא לדייט ויהי מה. הוא החליק ימינה על תמונה לא מוכרת. הייתה התאמה והם עברו לווצאפ מהר וקבעו אצלה בדירה בערב.

אצלה בדירה, הסתבר שזה במגדל מוכר וידוע בכל הממלכה. המלך לקח את האופנוע, עלה במעלית עם הקסדה על הראש, בתקווה שלא יזהו אותו. כשהדלת נפתחה, הוא הוריד את הקסדה וביקש לשבת בכורסא. המלך מרוב התרגשות, לא הצליח לעמוד.

אצלה בדירה, היא הייתה קלילה וזורמת. אצלה בדירה, רצתה סקס מטורף, כאן ועכשיו. אצלה בדירה, מכירה את המלך מהטלוויזיה וזה לא מזיז לה שהוא כזה. אצלה בדירה, חושבת שהתמונה שלו בבגד הים משדרת שגם הוא רוצה סקס מטורף, כאן ועכשיו.

המלך ישב בכורסא, נבוך, מבויש ובעיקר מלא רגשות אשמה. המלך חשש שלא יצליח להיות מיני וזורם, כמו עם המלכה. אצלה בדירה, הייתה חסרת סבלנות. היא ניגשה אליו וביקשה לעבור לחדר השינה. המלך הרגיש פחד.

הוא לא ידע מה "אצלה בדירה" מעורר בו, אבל הוא הרגיש שזה לא טוב בשבילו. הוא לקח את הקסדה, שם אותה על הראש, יצא מהדלת, ירד במעלית ונסע עם האופנוע לים. להעביר את הזמן, כדי שהמלכה, לא תחשוב שהוא לא היה מסוגל.

איך לשמור על הזוגיות?

המלכה מצאה דרכים משלה להכיר. אחותה, ממש בעניינים כבר הרבה זמן, דבר שהיה ידוע לה. המלכה שיתפה את אחותה בשינוי שהוסכם עליו עם המלך וקיבלה הסברים, עצות וכמובן גם קשרים. המלכה זכרה שמה שקורה בלונדון, נשאר בלונדון, למרות שלונדון בכלל לא מעניינת אותה.

ערב אחד, המלכה תפסה את המלך לשיחה. הוא היה מרוכז בטלפון, אבל היא הייתה חייבת למצוא זמן בלי ששניהם בתוך המסכים. "תגיד, טוב לך? אני רואה שאתה שונה, מאז שהחלטנו."

המלך הרים את הראש מהטלפון, ליטף את היד שלה ואמר: "כשטוב לך, אז טוב לי. אני כל כולי תלוי באיך שאת מרגישה. זה מה שעושה לי טוב." המלכה הייתה המומה. מעולם לא נאמרו דברים כל כך רגשיים ועמוקים על ידי המלך.

המלכה, שוב לא הצליחה להירדם. היא חיבקה את המלך כל הלילה, מקשיבה לכל נשימה ולכל נחירה שלו בהתרגשות. היא הייתה מוצפת באהבה כלפיו, כפי שמעולם לא חוותה. המלכה נזכרה בדייטים שלה וחייכה בינה לבין עצמה. המלכה חשבה שהסידור שלהם, זה הדבר הכי טוב שקרה לזוגיות.

בבוקר, המלכה עצרה באמצע הריצה. היא נזכרה שהמלך אמר שהוא תלוי לחלוטין באיך שהיא מרגישה. מצב הרוח שלה נהיה קודר והיא החליטה להפסיק את הריצה. היא רק רצתה לדבר עם המלך.

המלכה רצה לבריכה וביקשה מהמלך לצאת מהמים. המלך נדרך ויצא אליה בדאגה. "מה קרה?" שאל המלך. המלכה התיישבה, כיסתה אותו במגבת והחלה לבכות. "מה עשיתי? שאל המלך. "הבעיה היא, שלא עשית." השיבה המלכה. "הבעיה היא שאנחנו לא מסונכרנים. שאתה תלוי בי ומנסה לרצות אותי."

המלך נזכר בערב, אצלה בדירה. המלך שם לב, שהוא הרגיש שם מושפל, כפי שמעולם לא הרגיש. המלך לא סיפר למלכה ועד עכשיו, כלל לא זכר את המקרה. המלך אמר למלכה: "רק עכשיו אני מבין, את הבעיה ביחסים שלנו. את מבינה מה הבעיה שלנו?"

"אנחנו יותר מידי זהירים לדבר על מה שאנחנו מרגישים." אמרה המלכה. "סוף סוף את מבינה אותי" אמר המלך. "ניפגש לדרינק בערב, תספרי לי מה הרגשת במהלך היום ואני אספר לך מה הרגשתי." המלכה השיבה: "אחלה רעיון! אבל, הכי חשוב שלא תספר לי מה עשית."

דילוג לתוכן